Συχνές ερωτήσεις

Αρχική / Συχνές ερωτήσεις
Συχνές ερωτήσεις2020-09-14T16:34:38+03:00

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Τιμές2020-09-14T13:17:13+03:00

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την τιμή των προϊόντων μας, θα πρέπει να απευθυνθείτε στα συνεργαζόμενα κατάστημα λιανικής.

Χρήση συσκευής2020-09-14T13:16:21+03:00

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με τη λειτουργία, τα χαρακτηριστικά, τα προγράμματα, αλλά και τυχόν δυσλειτουργίες, ανατρέξτε στο σχετικό φυλλάδιο οδηγιών.

Πού μπορώ να βρω ένα διάγραμμα καλωδίωσης;2020-11-16T13:34:20+03:00

Δεν μπορούμε να σας παρέχουμε διαγράμματα αυτού του είδους, τα οποία προορίζονται για εξειδικευμένους επαγγελματίες. Σε περίπτωση επισκευής απευθυνθείτε στην SERVICE ONE.

Στοιχεία εποικοινωνίας:

Που μπορώ να βρω οδηγίες χρήσεως;2020-09-14T13:14:04+03:00

Για οδηγίες χρήσεως συσκευής παρακαλόυμε αναζητήστε στο site χρησιμοποιώντας τον κωδικό της συσκευής. Ακόμη στο site θα βρείτε οδηγίες χρήσεως και για αρκετά παλαιότερα μοντέλα.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τα νέα μοντέλα της Brandt;2020-09-14T13:13:11+03:00

Η ενημέρωση για τα νέα μας μοντέλα μπορεί να γίνει γρήγορα και εύκολα μέσω του site μας. Σε αυτό μπορείτε να βρείτε οποιαδήποτε πληροφορία αφορά τα χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου, ανάλογα με την κατηγορία την οποία αναζητάτε.

Πώς μπορώ να λάβω έναν κατάλογο Brandt;2020-09-14T13:11:54+03:00

Η ενημέρωση για τα νέα μας μοντέλα μπορεί να γίνει γρήγορα και εύκολα μέσω του site μας. Σε αυτό μπορείτε να βρείτε οποιαδήποτε πληροφορία αφορά τα χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου, ανάλογα με την κατηγορία την οποία αναζητάτε.

Πού μπορώ να επιδιορθώσω τη συσκευή μου όταν δεν είναι πλέον υπό εγγύηση;2020-09-14T13:10:58+03:00

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το εξουσιοδοτημένο service της εταιρείας, τη SERVICE-ONE.

Στοιχεία εποικοινωνίας:

Πού μπορώ να επιδιορθώσω τη συσκευή μου ενώ είναι ακόμα υπό εγγύηση;2020-09-14T13:10:11+03:00

Σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος, ο καταναλωτής απευθύνεται στο εξουσιοδοτημένο service της  εταιρείας, την SERVICE ONE.

Στοιχεία εποικοινωνίας:

Ποια είναι η εγγύηση που δίνεται από την επίσημη αντιπροσωπεία;2020-09-14T13:07:56+03:00

Tα προϊόντα της Brandt καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας δύο ετών, που δίνεται από τον επίσημο διανομέα IDEAL ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΒΕΕ. Η εγγύηση καλύπτει λειτουργικές βλάβες αλλά  δεν καλύπτει τυχόν κτυπήματα ή σπασίμα καθώς και γυάλινες επιφάνειες όπως και πλαστικά μέρη.